20110315-shen-yun-brno-roman-vagner-
Pan Vágner na představení Shen Yun Performing Arts v Janáčkově divadle v roce 2011. (Kamil Rakyta/Velká Epocha)

Pan Vágner, majitel agentury rovAn PROMO STUDIO, je "Brňák" tělem i duší. Po několikaletých zkušenostech z různých oblastí obchodu a marketingu představuje v roce 2012 se svým týmem projekt CentrumBrna.cz. Cílem projektu je podpora všech subjektů působících v samotném srdci Brna.

Historicky vznikal na myšlence vytvořit pro provozy v městské části Brno-střed systém podpory prodeje, který bude prezentovat centrum města jako největší kulturní, zábavní a obchodní centrum na zdravém vzduchu. CentrumBrna.cz představuje moderní městský marketing, řeší otázky podpory prodeje a image buildingu, podporuje cestovní ruch.

Projekt je budován na principech spolupráce a provázanosti všech subjektů a institucí (státní správa, soukromý i neziskový sektor).

 

Položili jsme panu majiteli/řediteli projektu pár otázek směrem k této zajímavé vizi...

Velká Epocha: Co vás přivedlo k myšlence vytvořit takovýto projekt a centralizovaný portál?

Roman Vágner:  Myšlenka městského navigátoru je „stará“ asi tři roky. Z původní myšlenky centrálního lifestylového portálu vznikl komplexní projekt podpory prodeje subjektů majících svůj provoz v centru města. Jeho součástí je také nový městský navigátor. Projekt podpory prodeje jsme zpracovali jako reakci na vývoj trhů za poslední dva až tři roky (toto období prociťujeme nejvíce). Neříkám, zda je trh takový  nebo makový, ale je jiný. Pokud budu mluvit za centrum města, kde také již sedm let sídlíme, tak z pohledu ekonomiky mnoha subjektů pociťují „odliv lidí z centra“. Hodně jsme o tom hovořili na osobních jednáních s podnikateli z mnoha oblastí a došli jsme k závěru, že hlavními příčinami, pokud nebudeme uvádět problém s parkováním, jsou za prvé  dobrý marketing shopping center, a za druhé informovanost lidí o tom, co se vůbec v centru děje – co je nového v obchodech, ve službách, jaké jsou akce atd.. Neexistuje komplexní balík informací na jednom místě a v uživatelsky příjemné formě.

Velká Epocha: Navigátorů je spousta druhů. Čím je ten Váš výjimečný?

Roman Vágner: Přinesli jsme revoluční myšlenku na trh lifestylových navigátorů, a to plnou administraci ze strany všech aktivních subjektů. Což také znamená neomezený prostor, který přímo vybízí pro další budování povědomí o značce. Díky plné administraci navigátoru si můžete pohodlně koordinovat jednotlivé kroky Vašeho PR. 

Velká Epocha: Přibližte prosím našim čtenářům, jak bude tento web fungovat...

Roman Vágner: Celý navigátor je postaven na jednoduchosti z pohledu uživatelů. Na moderním designu a architektuře celého portálu. Je fresh pro náctileté, moderní pro mladé a intuitivní pro moudré, což jsou uživatelé nad padesát let.

Velká Epocha: Co je podle Vás ono centrum Brna?

Roman Vágner: Středobodem je bez pochyby náměstí Svobody a hranice vnímáme v dosahu takovém, kam jste schopen z náměstí dojít pěšky.

Velká Epocha: Kdy byl navigátor oficiálně spuštěn?

Roman Vágner: Za oficiální datum považujeme 21. 2. 2012, což byl tento rok i vrchol a poslední den masopustu.

Velká Epocha: Kolik partnerů jde s Vámi „do začátku“ a kolik myslíte, že se ještě přidá?

Roman Vágner: V současné době se blížíme k padesáti partnerům, což považuji za obrovský úspěch. Za úspěch toho, že se nám daří myšlenku a celou filosofii dobře šířit. Věřím, že se přidají všichni, kteří v centru podnikají.

Velká Epocha: Vypadá to jako docela náročný projekt. Je někdo nebo něco, co vám v přípravách pomohlo (pomáhá)?

Roman Vágner: Víra, že to, co děláme, má význam pro lidi. Respekt patří manažerovi projektu Zdeňkovi Kuricovi, kterému se podařilo vizi a filosofii uchopit, mé ženě za podporu po celou dobu vývoje a lidem z týmu za neutuchající nadšení pro myšlenku. Pokud sem patří také poděkování, pak také skládám poklonu všem partnerům, kteří do projektu vstoupili, akceptovali porodní bolesti a můžeme s nimi CentrumBrna.cz  provozovat.

Velká Epocha: Máte nějaké motto?

Roman Vágner: Zastavte se v centru města Smile