Zahada cinskych znaku, vyklad znaku Ren, laskavost, dobrosrdecnost, lidskost, konfucianismus, kaligrafie, cinske obrazkove pismo, cinske-znaky-na-epoche
Ren – laskavost, dobrosrdečnost, lidskost

Zahada cinskych znaku, vyklad znaku Ren, laskavost, dobrosrdecnost, lidskost, konfucianismus, kaligrafie, cinske obrazkove pismo, cinske-znaky-na-epoche, znak (ren) je čínský znak pro laskavost, dobrosrdečnost a lidskost. Je složen ze dvou komponentů: levý komponent Zahada cinskych znaku, vyklad znaku Ren, laskavost, dobrosrdecnost, lidskost, konfucianismus, kaligrafie, cinske obrazkove pismo, cinske-znaky-na-epoche, lidsky symbolizuje člověka, přičemž všechny znaky, kde se vyskytuje Zahada cinskych znaku, vyklad znaku Ren, laskavost, dobrosrdecnost, lidskost, konfucianismus, kaligrafie, cinske obrazkove pismo, cinske-znaky-na-epoche, lidsky, obsahují ve svém významu lidskost. Naproti tomu Zahada cinskych znaku, vyklad znaku Ren, laskavost, dobrosrdecnost, lidskost, konfucianismus, kaligrafie, cinske obrazkove pismo, cinske-znaky-na-epoche, er (er) není pouze jeden komponent z Zahada cinskych znaku, vyklad znaku Ren, laskavost, dobrosrdecnost, lidskost, konfucianismus, kaligrafie, cinske obrazkove pismo, cinske-znaky-na-epoche, znak, nýbrž je také samostatným znakem. Zahada cinskych znaku, vyklad znaku Ren, laskavost, dobrosrdecnost, lidskost, konfucianismus, kaligrafie, cinske obrazkove pismo, cinske-znaky-na-epoche, er znamená na jedné straně povznesenost, šlechetnost nebo ušlechtilé smýšlení, a na straně druhé symbolizuje pozemskost. V celkovém významu znamená znak Zahada cinskych znaku, vyklad znaku Ren, laskavost, dobrosrdecnost, lidskost, konfucianismus, kaligrafie, cinske obrazkove pismo, cinske-znaky-na-epoche, znak ušlechtilé smýšlení člověka jako pozemské bytosti.

Zahada cinskych znaku, vyklad znaku Ren, laskavost, dobrosrdecnost, lidskost, konfucianismus, kaligrafie, cinske obrazkove pismo, cinske-znaky-na-epoche, znak je jádrem konfuciánského učení a proniká do všech jeho oblastí. Konfuciovo učení nabádalo lidi ke ctnostem, jako je dobrosrdečnost, poctivost, slušnost, moudrost a víra. Proto dřívější lidé uznávali dobrosrdečnost za skoro stejně důležitou, jako morálku, neboť dobrosrdečnost nebo laskavost byly vnímány jako něco typicky lidského. Nejen že by se společnost měla stále zlepšovat díky dobré vůli, panující mezi lidmi, ale i politika by se měla vykonávat co nejhumánnějším způsobem. Proto byli staří Číňané toho názoru, že pouze morální a současně také dobrosrdečný člověk je hoden být panovníkem.

Deutche sprache Article in English Español


Související články:

Laskavost vede k dlouhověkosti

Laskavost je největší ctností na zemi

Čínské moudrosti: Laskavě naslouchat připomínkám a kritice