Doris Fuentesová | 17. 2. 2013
Hraný debut mladé francouzké režisérky Sophie Lelleouche přináší příběh svobodné svérazné lékárnice Alice, která nachází únik ze samoty ve filozofických filmech Woodyho Allena. V nich totiž dokáže najít odpověď na všechno.
Žánr:...
Gangster Squad z nějakého neznámého důvodu vyvolalo ve fandech mafiánských filmů planá očekávání. Co je toho příčinou, nevím. Já, mohu se přiznat, jsem viděl téměř přesně to, co jsem čekal. Ptáte se, co to bylo?
Příběh
Sgt.
Mark Jackson | 15. 12. 2012
Hlavní výzvou je právě srovnávání s Pánem prstenů – který, jakožto nositel poměrně hlubokého poselství, si nese určitou posvátnou vážnost. Hobit je na druhé straně knížka pro děti. Jeho tón je mnohem více odlehčený, humorný a rozmarný.
Zdenka Danková | 26. 11. 2012
„Proč opakujeme stále stejné chyby?“ ptá se novinářka Luisa (Halle Berryová) během čtení starých dopisů. Děj ukazuje neustálé opakování chyb lidstva, různé formy zla, jakým je zejména lidská chamtivost. Významným prvkem snímku jsou náznaky...
Doris Fuentesová | 5. 10. 2012
Snímek Georgese Méliése, natočený roku 1902 (6 let po vzniku filmu), Cesta na Měsíc, se stal blockbustrem ve filmové historii, který by však upadl na dlouhou dobu v zapomnění.
Roku 1993 byla objevena barevná filmová kopie, která byla považována za ztracenou, a...
Doris Fuentesová | 17. 9. 2012
„Film Sousedská hlídka ilustruje iluzi o americkém idylickém životě na předměstí, kde se všechny rasy snáší a na práci se každý těší.“
Na klidném předměstí středoamerického městečka Glenview se stane zločin. Proto se jeden z jeho...
Krimi / Drama / Thriller
Česko / Slovensko / Polsko, 2012, 106 min
Režie: David Ondříček
Hudba: Jan P. Muchow, Michal Novinski
Hrají: Ivan Trojan, Sebastian Koch, Soňa Norisová, Jiří Štěpnička, Marek Taclík, Norbert Lichý, Martin Myšička, Miroslav Krobot,...
Moje první reakce na remake Total Recallu nebyla nijak nadšená. Nedocházelo mi, s čím novým by se k jednomu z Arnieho nejbrutálnějších filmů dalo přijít. Pak jsem zahlédl trailer a už mi začalo svítat – vymazlený futuristický svět ve špičkovém CGI.
Milan Kajínek | 31. 7. 2012
Nolan stříhá snímek v rytmu hudby Hanse Zimmera (jako to udělal v Inception se skladbou od Edith Piaf), nechává postavy nečekaně zjevovat a zase mizet, aniž si toho divák všimne. Skvěle odvádí pozornost diváka tam, kam potřebuje, aby jej v dalším okamžiku...